Copy
No pot veure correctament aquest correu electrònic?

View this email in your browser
Data: Dissabte 13 de gener
Lloc: Seu de la SGAE, Passeig Colom, núm.6 (a tocar de la Basílica de la Mercè, Via Laietana i el Moll de la Fusta)

És moment d'encoratjar-se

Presentació documental "Assetjament escolar"

Un documental creat dins el projecte RODA RODEM amb l'objectiu de donar veu als joves dels barris de Catalunya amb més necessitats socials.

El projecte “Roda Rodem” impulsat per la Fundació La Roda presenta aquest dissabte el documental sobre l'assetjament escolar que ha elaborat un grup de joves de Badia del Vallès.

L'objectiu d'aquest projecte és afavorir l'orientació social entre els joves a través de la creació de documentals-reportatges, amb els quals donar-los veu sobre les seves inquietuds i sensibilitzar a la societat sobre la importància de dotar d'eines emprenedores als joves.

Aquest programa va sorgir de la voluntat de col·laboració entre la Fundació La Roda i la fundació SGAE, a la qual es va aconseguir la suma d'institucions i entitats com la Fundació Cívica Oreneta del Vallès.

A partir d'aquí, tots els recursos es van engegar per poder oferir eines i professionals al grup de joves de “Ràdio Badia” de la Fundació Oreneta. La Fundació SGAE va aportar voluntaris i professionals de la talla de Carles Bosch (guanyador d'un Goya per “Bicicleta, cullera, poma” i nominat a l'Oscar per “Balseros”) o Joan Antoni Barjau (productor de diverses sèries de televisió), a més d'ajuda econòmica.

Per la seva banda, la Gerència de Serveis d’Igualtat i Ciutadania de l'Àrea d’Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona i “la Caixa” també han participat econòmicament d'aquesta iniciativa.
Entre tots, ha estat possible la realització d'aquest documental testimonial sobre l'assetjament escolar creat des d'un punt de vista molt especial.

Després de tanta feina feta i vist la qualitat social i tècnica del curtmetratge, estarem encantats de la vostra presència en l'acte de presentació del dissabte 13 de gener a la seu de SGAE.

Preguem confirmació d'assistència al correu administracio@fundaciolaroda.cat
o al telèfon 934147201.

Copyright © 2018 Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure, All rights reserved.

Email Marketing Powered by MailChimp

This email was sent to <<Mail>>
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure · C. Sèquia, 9-11 · Barcelona, Barcelona 08003 · Spain